Help
Technical Issues
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Het kan bijvoorbeeld liggen aan uw internetverbinding, hoe u verbonden bent met het internet (bedraad of via WiFi), welk apparaat u gebruikt of welke browser u gebruikt.
U kan de volgende stappen ondernemen:
Wis uw browsergegevens (cookies en cache)
Schakel over van WiFi naar een bekabelde verbinding
Maak verbinding met een andere browser (bij voorkeur Google Chrome)
Maak verbinding met een ander apparaat
Herstart je internet router als uw internet het probleem blijkt
Als het spel wel opstart maar crasht zonder foutmelding, kun je een screenshot maken en naar ons sturen.
In de meeste gevallen verschijnt er echter een foutmelding op het scherm. U kunt ons deze foutmelding sturen en wij onderzoeken het probleem dan verder.
Als je spel blokkeert of stopt met laden, kun je het beste het spel afsluiten, je browsergegevens (cookies en cache) wissen en het spel opnieuw starten. Bovendien raden we je aan om te proberen het spel in verschillende browsers te starten. Google Chrome biedt de beste ondersteuning voor onze website en spellen.
Als het probleem hierna nog niet is opgelost, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Als u een foutmelding ziet, adviseren wij u deze ook als bijlage naar ons te sturen, zodat wij het probleem sneller kunnen oplossen.
Let op: als u de cookies wist, wordt u uitgelogd op websites en kunnen uw opgeslagen voorkeuren worden gewist.
Cookies verwijderen in Google Chrome
Open Chrome op uw computer
Klik rechtsboven op "Meer instellingen".
Klik onder "Privacy en beveiliging" op "Cookies en andere sitegegevens".
Selecteer "Browsegegevens wissen".
Bevestig door op "Alles wissen" te klikken
Cookies verwijderen in Firefox
Klik op de 3 streepjes rechtsboven
Navigeer naar 'Instellingen' en vervolgens 'Privacy & beveiliging'.
Klik onder 'Cookies en websitegegevens' op 'Gegevens wissen'.
Bevestig door op 'Wissen' te klikken.
Cookies verwijderen in Safari
Ga in de menubalk bovenaan naar 'Safari'
Navigeer naar 'Voorkeuren'.
Kies 'Privacy'
Navigeer naar 'Beheer websitegegevens'
Bevestig door op 'Alles verwijderen' te klikken.
Verwijder cookies in Microsoft Edge
Klik op de 3 puntjes rechtsboven
Navigeer naar 'Instellingen' en vervolgens 'Privacy, zoeken en diensten'.
Klik onder "Browsegegevens wissen" op de optie "Kies wat u wilt wissen".
Selecteer de cookies (voorgeselecteerd)
Bevestig door op "Nu wissen" te klikken
De meeste apparaten die verbinding kunnen maken met het internet en een internetbrowser kunnen openen, zouden op de site moeten kunnen spelen.
Je zou ook zonder problemen op elke webbrowser moeten kunnen spelen.